Posted in The Brands

Givenchy je určena i mužům a butik The Brands ji těm Českým nabízí

Givenchy je určena i mužům a butik The Brands ji těm Českým nabízí Zveřejněno 9. 2. 2017

Značné místo v butiku zaujímá značka Givenchy, která je nyní v médiích často zmiňována v souvislosti s odchodem jejího kreativní ředitele. Je tedy nejvyšší čas vyrazit na nákupy a něco málo si ještě z jeho kolekce pořídit. Pro letošní jarní sezónu zvolil Riccardo Tisci, inspiraci italským městem Neapol. Po Berlíně, městu které dokonale kombinuje alternativní kulturu a klasickou architekturu, volí Riccardo svou rodnou zem v čele s Neapolí, která v sobě mixuje vysoký kontrast a rozporuplnost. Neapol je na jednu stranu město prachu, špíny a nebezpečí, a na stranu druhou město krásy a elegance. Setkáváte se zde s novostí a moderností, a zároveň se starobylostí a věčnou klasikou.

3

Pro sezónu S/S 2017 představuje Riccardo Tisci muže, který hledá klid a věčnou stabilitu. Právě tento koncept odráží grafika se symboly pyramid nebo vojenského nádechu v kombinaci s dolarovým potiskem a s nápisy jako je například Judas v gotickém stylu nebo Real Eyes. Realize. Real lies.

1

Zároveň v kolekci hrají prim hvězdy a americká vlajka, které se již staly neodmyslitelným poznávacím znamením značky Givenchy. Riccardo Tisci tímto postojem dává najevo svou posedlost pro Spojené státy a „americký sen“, který v sobě ukrývá svobodu, lásku a místo, kde nic není nemožné. Hvězdy se tak objevují v každé kolekci, vždy v jiné struktuře a nových barvách. V této kolekci dominují kovové hvězdy dodávající pánské kolekci důmyslnost a mužnost, kdy inspirace pochází z vojenských uniforem.

2

4

Foto: WWD; Archiv firem