Posted in Nezařazené

Začtěte se do příběhu podzimní kampaně Tod’s

Začtěte se do příběhu podzimní kampaně Tod’s Zveřejněno 31. 8. 2017

Aktuální podzimní kolekce italské značky Tod’ na barevných fotografiích vypráví poutavý příběh plný detailů tradiční řemeslné módy a také romantické úryvky ze světových metropolí. Hlavní tváří kolekce je rumunská modelka Andreea Diaconu. Příběh značky vedle krásné brunetky vypráví také americký spisovatel Derek Blasberg, jenž se stal tváří pánské kolekce.

A jaká podzimní kolekce, na níž se v butiku na Pařížské můžete těšit již za pár dní, vůbec je? Plná řemeslných detailů a poctivých materiálů. Nechybí ani aktuální červená barva či ikonické mokasíny, s nimiž se italský Tod’s proslavil po celém světě.

Skvěle obsazená kampaň je vrcholem evropského šarmu a nonšalance. Charismatický pětatřicetiletý spisovatel a publicista Blasberg se na úryvcích, které fotografie z kampaně doprovázejí, snaží objevit podstatu ženy. Tu pro něho ztvárňuje téměř o deset let mladší rumunská diva.

Kampaň je také jakýmsi deníkovým záznamem, útržky z cestovatelského života a výpověď o našich vnitřních touhách. Tod’s se současně zaměřuje na detaily. Značka si je totiž zcela správně vědoma, že v tom se nachází její síla. Na detailních záběrech tak můžeme sledovat mistrně zpracované brašny či obuv, které jsou pro značku tolik charakteristické.

Ke kampani se můžete připojit sdílením hashtagu #TodsStory. Protože přesně o tom móda je – o příbězích a setkávání.