Posted in Jimmy Choo

V hlavní roli reklamní kampaně Jimmy Choo pes jménem Jimmy Choo

V hlavní roli reklamní kampaně Jimmy Choo pes jménem Jimmy Choo Zveřejněno 25. 5. 2015

Kreativní ředitelka Sandra Choi oslovila ke spolupráci na podzimní kampani A/F 2015 nejen umělce Rafaela Mantessu, ale hlavně jeho psa. Ten je se svým jménem Jimmy Choo přímo předurčen k tomu, aby propagoval stejnojmennou značku.

Brazilský umělec Rafael Mantesso se po rozvodu rozhodl zaplnit svou prázdnotu vytvářením fotek svého psa, které doplnil vtipnými ilustracemi. Zanedlouho se z jeho čtyřnohého společníka stala opravdová hvězda a jeho instagram sleduje více jak 325 000 lidí. A jednou z nich je právě Sandra Choi, které se vtipný přístup k psímu životu velmi zalíbil. “Přátelé z celého světa mi začali posílat odkazy na Rafaelovi ilustrace a já jsem jimi byla okouzlena. Nikdy jsem nic podobného neviděla. Naše spolupráce s Rafaelem je možná nečekaná, ale je hravá a moderní a my jsme tímto odvážným krokem chtěli oslovit mladší generaci,” řekla o spolupráci kreativní ředitelka značky.

Vskutku originální kampaň a především video si nenechte ujít. Najdete ho ZDE.