Posted in Nezařazené

Tory Burch již brzy na Pařížské!

Tory Burch již brzy na Pařížské! Zveřejněno 7. 7. 2015

Filantropka a módní návrhářka Tory Burch vám brzy přiblíží svoji bohémskou módu a vlastní smýšlení. Studovala dějiny umění a praxi v public relations si zlepšovala u velikánů Ralpha Laurena, Very Wang nebo Narcise Rodrigueze. Svoji vlastní značku začala budovat na sobě samé.

Tory pomalu uvedla vlastní životní styl na trh, ze kterého je cítit inspirace šedesátými a sedmdesátými léty. Jednoho dne se rozhodla zaslat jednu ze svých tunik legendární Oprah Winfrey, která si ji na oplátku v roce 2005 pozvala do své talk show. Hned druhý den navštívilo webové stránky Tory Burch osm miliónů lidí. Skvělý tah hodný génia.

Popularita krásné návrhářky letěla strmě vzhůru obrovskou rychlostí. Tory začala postupně sbírat jednotlivá ocenění a distribuovat vlastní módní kousky po celém světě. O to vše se dělila s manželem Chrisem a to i nějakou dobu poté, kdy podala žádost o rozvod. Ostatně, byl to právě Chris, který jí k podnikání poskytl velkou finanční injekci. Je zcela jasné, že mužská ješitnost nemohla Chrise ponechat klidným, a tak si o několik let později zakládá konkurenční značku C. Wonder a zcela úmyslně nasazuje nižší cenu. Zákonitě poté došlo k soudnímu řízení. Chvíli trvalo, než se podařilo Chrisovu půlku firmy odprodat a fungovat s čistým štítem dál.

V každém rozhovoru Tory Burch ráda a s úctou říká, že světský styl jejich rodičů jí velmi ovlivnil. Rodiče ji vždy byli velkou oporou a inspirací a to především v jejích začátcích.

V roce 2009 Tory Burch založila konzervativní nadaci nesoucí její příjmení, která podporuje ekonomické postavení žen v USA pomocí malých podnikatelských úvěrů, vzdělání a mentoringů. Její obchody prodávají několik produktů, jejichž výtěžek podporuje činnost nadace.

Raketový start od ženy v domácnosti, matky na plný úvazek až k milionářce a úspěšné ženě, je obdivuhodný a velmi inspirující pro nás všechny. Když si doma v kuchyni začala kreslit své nápady, chyběl jen krůček ke splnění onoho pověstného amerického snu. Vysoce uznávaný magazín WWD označil Tory Burch jako značku patřící mezi nejvíce digitální a důvtipná módní jména současnosti. A právě pro portál WWD sama návrhářka uvedla, “Evropa je pro nás skvělým trhem”. Po Paříži (kde svůj butik osobně představila tento týden v rámci Couture přehlídek) se ještě tento rok otevřou brány butiků Tory Burch právě v Praze, Santiago, Chile, Cairo, Kuwaitu a Hong Kongu.

Kolekci, kterou zde pravděpodobně najdete, bude již ta podzimní a zimní, která připomíná sbírku gobelínů, které v rámci módního týdne v New Yorku zdobily hlavní stěnu přehlídkového mola.

Foto: Facebook.com; Tory Burch; WWD