Zatímco znázorněná hravost a „joie-de-vivre“ odkazuje na dnešní vnímání módního domu, „lo splendore della vita“ (krása života) přináší propojení s nadčasovými hodnotami zakladatele Salvatoreho Ferragama, tedy snahu o luxusní životní styl.
Snímky zachycené uznávaným fotografem Craigem McDeanem představují ducha dnešního kultivovaně globálního cestovatele ve svém vlastním pátrání po radosti a spokojenosti. Pocit klidu a důvěry podtrhuje styl těchto moderních mužů a žen prostřednictvím elegantních délek sukní této sezóny a rafinovaným krejčovstvím. V barevném střetu tvořivosti a krejčoviny vidíme jejich uvolněný postoj skrze různobarevné plissé či abstraktní potisky odrážející celkovou energii kampaně.
Stejný koncept přivedl rovněž k životu krátký film režiséra Thea Stanleyho, kde se představitelé zapojili do odlehčené verze hry na schovávanou v překrásné italské venkovské vile zachycující mix dědictví a modernosti Ferragamova odkazu v tvůrčí praxi.
Foto: Archiv firem