Posted in Burberry

Riccardo Tisci je nový Chief Creative Officer značky Burberry

Riccardo Tisci je nový Chief Creative Officer značky Burberry Zveřejněno 1. 3. 2018

Reunion Givenchy

Riccardo Tisci oficiálně nastoupí do funkce 12. října a bude spolupracovat s Marcem Gobbettim, aktuálním CEO Burberry, s nímž se zná už z labelu Givenchy. Očekává se tedy harmonická cesta k nové tváři britské tradiční značky.

Nová image?

Po oznámení novinky stouply akcie Burberry o 5, 2 %. Mediální a módní svět je ze zvolení Tisciho nadšený a předpokládá se, že návrhář, který absolvoval univerzitu Central Saint Martins a působil v Givenchy 12 let, provede stejné kouzlo i v Burberry a přiblíží ho více mladší generaci a současnému street stylu. Zároveň možná posune britský brand k významnější pozici ve tvorbě večerních rób. Gratulujeme.