Prezentace na pražském fashion weeku
„Pop je vlastně zúročením zkušeností získaných z mé každodenní práce se zákaznicemi. Chci, aby ženy nosily šaty, které tvoříme, a proto se snažím nabídnout kvalitní a současně dostupný dámský šatník. Výroba v malých sériích umožní příznivější ceny a nadčasové, klasické střihy zase šanci na delší životnost oděvů,“ prozradila ambiciózní designérka o nové řadě, kterou prezentovala v rámci Mercedes-Benz Prague Fashion Week v karlínské Hauch Gallery.
Malé černé (i bílé)
Můžete se těšit na základ v podobě malých černých, ale i malých bílých šatů, pouzdrových sukní, topů z lehkých splývavých látek v kombinaci s krajkami, seženete však i skvěle padnoucí kalhoty a nesmrtelný trenčkot. Očekávejte již tradičně velmi ženskou linii a hlavně kolekci plnou černé a bílé barvy.
Kampaň tří generací
Kolekce návrhářky, jež se věnuje rovněž dokonalé couture tvorbě, bude dostupná na www.zuzanakubickova.com. Každou sezónu přibudou nové kousky a postupem času se můžete těšit i na doplňky. V kampani značky Pop by Zuzana Kubíčková, kterou nafotila Radka Leitmeritz, zazářily ženy tří generací – herečka Jana Stryková a modelky Michaela Křivánková, Klára Polánková a Andrea Eva Benýšková.
POP by Zuzana Kubíčková
Vyberte si své favority v nové oděvní linii POP by Zuzana Kubíčková právě teď. Ráno už nebudete muset ztrácet čas přemýšlením nad kombinacemi či slušivostí vašich kousků. Oboje zaručeno! Už máte favority?