„Šperky od Tiffanyho odjakživa symbolizují vztahy, které přinášejí štěstí a dávají životu smysl,” říká Caroline Naggiar, marketingová ředitelka Tiffany & Co. „Je to součástí našeho slavného dědictví a jsme hrdí na to, že v této kampani můžeme představit opravdové rodiny, což dodává stylu a kráse našich šperků i emocionální rozměr.”
Slavný módní fotograf Mario Sorrenti zachytil na černobílých fotografiích sestry Dree a Langley Fox Hemingway spojené celoživotními vzpomínkami; modelky Cristu Cober a Imaan Hammam, které pojí dlouholeté přátelství; a supermodelku Doutzen Kroes se synem Phyllonem v jejich první společné kampani.
Kreativní ředitelka Francesca Amfitheatrof dodala oblíbeným kolekcím moderní styl a zvýraznila sílu ikonických designů. Stylistka Tabitha Simmons v kampani ukazuje, jak tyto nové kolekce jednoduše zakomponovat do každodenního stylu a vytvořit oslnivý diamantový look na dne i večer.
Foto: Archiv firem