Posted in Nezařazené

PINKO: Brzy monobrand butik na Pařížské

PINKO: Brzy monobrand butik na Pařížské Zveřejněno 22. 12. 2015

Ještě nedávno jsme chodívali na kávu do vyhlášené restaurace Barock. Ta je už měsíce zavřená a dům, ve kterém se nacházela, je v plné rekonstrukci. Kavárna se sem již nevrátí, ale italský brand Pinko ano. PINKO není na Pařížské ulici novinkou. Multibrandový butik Pařížská 22 kousky této značky již dlouho prodává. Pro její milovníky se hned vedle otevře monobrand, který jistě nabídne kolekce celé.

IMG_5625

Jeden z nejmladších italských módních domů byl otevřen v 70. letech mladým podnikatelským duem Pietro Negra a Cristina Rubini. Dnes patří k nejúspěšnějším a vysoce lukrativním módním obchodem.

Původní myšlenka brandu byla založena na tzv. fast fashion. Nové kolekce byly představovány a prodávány téměř každý týden, aby firma zůstala v kontaktu s trendy a změnami na trhu. Tento výběr byl samozřejmě ideální pro zákazníky, kteří byli rádi, že pokaždé při návštěvě butiku najdou nové a nové kousky, ale tempo výroby bylo velmi těžké udržet. Z tohoto důvodu se majitelé v 80. letech rozhodli vše změnit a posunout do sekce mající místo někde uprostřed mezi fast fashion a kolekcemi ready-to-wear. Tato změna souvisela i s obchodní sítí butiků. Postupně se po celé Itálii otvírali tzv. Franchise, které se brzy rozvinuly po celém světě. Obliba značky značně rostla, protože nabízela vysokou kvalitu za relativně příznivé ceny.

Pinko nabízí ženám pestrou módu, která ctí aktuální trendy. Tváří v minulosti i přítomnosti byly slavné tváře jako například Naomi Campbell nebo topmodelka Carmen Kass.

Carmen Kass
Carmen Kass

Mnoho lidí usuzuje, že takovéto brandy nepatří na Pařížskou ulici, kde by podle nich měla být jen ta nejluxusnější móda jako Dior, Chanel nebo Louis Vuitton. Ale svět se mění a luxusní třídy v hlavních světových metropolích rovněž.

Foto: Archiv firem