Posted in Nezařazené

Nová třída E. High Intelligence.

Nová třída E. High Intelligence. Zveřejněno 27. 6. 2016

Při uvedení na trh jsou k dispozici dva čtyřválce – benzinový E 200 (135 kW) a zcela nový turbodiesel E 220 d (143 kW). K dispozici později (podzim) budou i dva šestiválce – naftový E 350 d (190 kW) a benzinový E 400 (245 kW) s inteligentním pohonem všech kol 4MATIC.  Všechny motory dostupné při zahájení prodeje jsou standardně spárovány s devítistupňovým automatem.

Zákazníci pak mohou vybírat hned ze tří adaptivních podvozků – komfort, komfort Avantgarde se sportovnějším naladěním a podvozkem sníženým o 15 mm, poslední možností je sport. Vrcholnou alternativou pak bude vzduchové odpružení.
K dispozici bude velké množství jízdních asistentů. Specialitou je Drive Pilot, který je významným krokem k jízdě bez řidiče. Drive Pilot umí udržet bezpečnou vzdálenost od vozidla vpředu a zároveň ho zvládne následovat až do rychlosti 210 km/h. Do rychlosti 130 km/h si pak auto umí poradit i s nejasným nebo neexistujícím vodorovným dopravním značením. Speed Limit Pilot zase upraví tempo jízdy podle aktuálně povolené rychlosti. Active Lane-change Assistant na pokyn řidiče sám změní jízdní pruh. Remote Parking Pilot pak vyjede s autem z parkovacího místa pomocí aplikace v chytrém telefonu.

Jako obvykle budou k dispozici verze Exclusive (s klasickou trojcípou hvězdou na kapotě) a Avantgarde (s logem značky v masce chladiče), kterou doplní i sportovně laděné provedení AMG Line.
Základem auta je platforma MRA s poháněnou zadní nápravou, která je známá z céčka a eska. Na konstrukci byl použit hliník a ultra vysokopevnostní ocel.
Nové éčko je dlouhé 4.923 mm (+43 mm), rozvor činí 2.939 mm (+65 mm). Karoserie se pak chlubí nízkým koeficientem aerodynamického odporu, který má hodnotu 0,23.

 

Foto: Archiv firem