Tato odlehčená kampaň, která odstartovala 25. září 2016, sleduje George během náročné noci, v níž se snaží ochránit svou drahocennou kávu. Georgeovo dobrodružství začíná v stylovém butiku Nespresso na londýnské Regent Street, kde zapřede hovor s atraktivní ženou nad šálkem kávy Nespresso. Bohužel pro něj je to žena „šéfa“. A tak začíná Clooneyho dlouhá cesta zapadlými uličkami Londýna bohatá na zážitky zprostředkované právě „šéfem“, kterého hraje Ian McShane známý z Pirátů z Karibiku nebo seriálu Deadwood. Další den ráno vidíme značně pocuchaného George, který si doma vychutnává své Nespresso a říká publiku, že na celém zážitku s Nespresso by „nic neměnil“.
Plně integrované kampani předcházelo začátkem měsíce teaserové období, v němž byli spotřebitelé vyzýváni, aby zkusili odhadnout, jaký osud George Clooneyho očekává. Globální aktivace začala dne 25. září televizními a online reklamami a bohatými internetovými stránkami obsahujícími mimo jiné záběry ze zákulisí natáčení na stránkách Nespresso; součástí je také zapojení spotřebitelů prostřednictvím interaktivních obrazových filtrů a gamifikace na sociálních kanálech značky.
Alfonso Gonzalez, Chief Customer Officer společnosti Nespresso, vysvětluje: „Náš vztah s Georgem každý rok posiluje a pro dvanáctý rok naší spolupráce jsme vymysleli příběh, který ho představuje v tom, co dělá nejlépe. George Clooney je skutečným partnerem značky a zde vidíme, co všechno je ochoten udělat pro svůj jedinečný zážitek z kávy Nespresso.“
Během natáčení Clooney o své dlouholeté spolupráci se značkou Nespresso uvedl: „vždy se snažíme posunout příběh reklamy o něco dál než předtím a myslím, že můžu říct, že tentokrát to bude dobrodružnější než kdy dříve. Větší zaměření na postavy a humor celou kampaň skutečně povýšilo na novou úroveň.“