Posted in Breitling

Největší módní událost MBPFW se přesouvá i do Pařížské

Největší módní událost MBPFW se přesouvá i do Pařížské Zveřejněno 24. 8. 2016

Mercedes-Benz Prague Fashion Week S/S17 obohacuje svůj již tak nabitý program o nákupní akci v nejluxusnější ulici v centru Prahy, v Pařížské. Tzv. fashion night nebo shopping night jsou ve světových metropolích zcela běžné, vždy hojně navštěvované, plné celebrit a významných hostů, módních designérů a shoppaholiků, kteří se často po celý rok obávají vstoupit do butiků těch nejzvučnějších jmen. Tyto obavy alespoň na jediný večer chtějí organizátoři MBPFW rozpustit a vedle české módy představit i tu zahraniční.

Originalita a výjimečnost mají jednotnou řeč, a proto vidím smysl v propojování kvalitní domácí módní tvorby s produkcí špičkových světových značek. Pařížská ulice se jako reprezentativní pražská nákupní adresa přímo nabízí, a tak se v září do programu Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku vedle domácích návrhářů zapojí také věhlasné módní domy a značky, které zde mají své obchody,“ říká ředitel pražského módního týdne Lukáš Loskot.

Večer 2. září bude patřit všem milovníkům módy. Akce Pařížská Harper´s Bazaar Shopping Night slibuje unikátní program.  Na obou koncích Pařížské ulice budou postaveny vstupní brány a na vytvořené piazettě před hotelem InterContinental bude hudební produkce. Ve speciálním setu se představí Klára Vytisková v hudební dvojici DJ Anche & KLARA.

Do nočních nákupů se zapojí více než 30 obchodů s butiky v Pařížské, Široké a Jáchymově ulici, které budou mít otevírací dobu prodlouženou do 22.00 a vlastní program v podobě představení novinek podzimních kolekcí. Zavítat rozhodně musíte do Louis Vuitton, Dior, Cartier, Prada, Fendi, Bottega Veneta, Tory Burch, Boss Women Store, Boss Men Store, Jimmy Choo, Tiffany & Co., Rolex, Salvatore Ferragamo, COS, Bulgari, Tod’s, Ermenegildo Zegna, Roberto Coin, Bally, Diesel, Carollinum, Nespresso boutique, Pařížská 17, Audemars Piguet, Breitling, Zenith, Rimowa, PINKO, Montblanc, Boucheron, LaPerla, The Brands a Ingredients.

„Cílem fashion weeku je nabídnout každému zájemci o módu něco. Věříme, že příjemným večerem v Pařížské ulici na módní týden přilákáme nové publikum,“ dodává Loskot. Skvělý počin, který jistě bude odměněn příjemným večerem pro všechny.

Foto: Parizskaulice.cz; MBPFW