Posted in Nezařazené

Louis Vuitton spojil síly s UNICEF

Louis Vuitton spojil síly s UNICEF Zveřejněno 26. 1. 2016

Děti jsou při humanitárních krizích vystaveny nebezpečí a zejména riziku chorob, podvýživy a násilí. Děti, které žijí v oblastech ozbrojeného konfliktu, jsou v ještě horší situaci. Mají vyšší pravděpodobnost, že se jim nedostane odpovídajícího vzdělání, nebudou mít přístup k čisté pitné vodě a že se nedožijí svých pátých narozenin.

Peníze vybrané v kampani Louis Vuitton půjdou na podporu programů UNICEF, které chrání a zachraňují životy a zajišťují, že práva dětí budou na celém světě respektována. Během roku 2016 bude v síti značkových obchodů na celém světě – a od 16. ledna 2016 na www.louisvuitton.com/lvforunicef – v prodeji speciální model Silver Lockit. Z každého prodaného přívěšku nebo náramku Silver Lockit bude 200 USD poukázáno na konto UNICEF.

UNICEF zasahuje před krizí, během krize i po krizi a zajišťuje pro děti nutnou ochranu, zdravotní péči, pitnou vodu, jídlo a vzdělání. Kromě spolupráce s partnery v oblasti záchrany životů a boje za práva dětí, UNICEF se také věnuje řešení situace v místě – odstraňování příčin katastrof a konfliktů, k čemuž slouží stálé programy této organizace.

„UNICEF je silný a osvědčený lídr v oblasti humanitární pomoci. Společně můžeme skutečně dosáhnout zlepšení situace pro ty nejvíce zranitelné děti,“ prohlásil Michael Burke, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Louis Vuitton.

„Dobročinnost začíná na vlastním prahu. V zadání pro naše týmy bylo, aby navrhli jednoduchý, ale výrazný produkt, který je symbolem ochrany. Silver Lockit je inspirován nerozlomitelným stavítkovým zámkem, který v roce 1890 zkonstruoval Georges Vuitton, aby tak pomohl chránit nejvzácnější osobní věci klientů, kteří si pořídili cestovní kufry Louis Vuitton,“ vysvětluje Michael Burke. „Silver Lockit je také symbolem našeho slibu pomáhat ohroženým dětem. Našich dvacet tisíc zaměstnanců dalo hlavy dohromady a přišlo s nápady, jak vybírat peníze a osvětově působit ve prospěch těchto dětí. Naším cílem je oslovit co nejvíce lidí, nadchnout je pro naši iniciativu – aby společně s námi pomohli skutečně něco změnit.“

Selena Gomez a Nicolas Ghesquière

„Od přírodních katastrof po brutální ozbrojené konflikty a rapidně se šířící epidemie – děti na celém světě vyrůstají v měnícím se, a z humanitárního hlediska stále složitějším prostředí,“ uvedl Gérard Bocquenet, ředitel pro soukromý fundraising a partnerství organizace UNICEF. „Organizace UNICEF je ráda, že navázala spolupráci se společností Louis Vuitton. Cílem tohoto partnerství je zajistit péči a ochranu těm nejvíce ohroženým dětem na světě. Partnerství také pomůže informovat o tzv. skrytých krizích, o nichž se tolik nemluví a nepíše, ale které zničujícím způsobem a dlouhodobě postihují děti.“

Louis Vuitton také bude apelovat na své zákazníky, aby přímo přispívali organizaci UNICEF během roku, a zejména při humanitárních krizích. Přátelé značky Louis Vuitton z celého světa – lidé vlivní, inspirativní a požívající společenské úcty – budou požádáni o pomoc při fundraisingu – aby organizace UNICEF mohla ještě lépe pomáhat dětem tam, kde je to nejvíc potřeba. Jejich slib svým fotoaparátem zachytil slavný Patrick Demarchelier.

Léa Seydoux, Nicolas Ghesquière a Adèle Exarchopoulos
Léa Seydoux, Nicolas Ghesquière a Adèle Exarchopoulos

Foto: Archiv firem