Mezi nimi se nově v této kolekci objevuje skutečná hvězda – Selena Gomez. Kampaň vznikala v Miami, nejoblíbenějším místě Bruce Webera. Je koncipována jako „nehotové dílo“ – fotograf nejprve chtěl zachytit své hrdinky na lodi, která je přepravována do doku, ale posléze si svůj záměr rozmyslel a vznikla vizuální disonance, v níž loď vystupuje v roli neobvyklého architektonického prvku. Z této „nelogické“ atmosféry pramení geometrická čistota a jisté napětí, které funguje jako protiváhu k vitalitě modelek.
„Kromě toho, že je skvělý fotograf, je Bruce Weber také „choreografem“ obrazů. Ví přesně, jak zachytit a podtrhnout energii každého člověk, a jeho fotografie jsou vždy dynamické – téměř jako živé.
Moc se mi líbí ta vždy nová optika, kterou on vidí hvězdné osobnosti. Selena je neuvěřitelně populární – je ikonou své generace. A přitom je také ryzí a skutečná, přímá a stojí nohama na zemi. Je spontánní a nikdy neřekne ne objevování nových věcí. Před dvěma lety jsme se potkali, bylo to moc fajn, takové nenucené, a od té doby sleduji, jak se vyvíjí a mění. Návrháře vždy rád sleduje, jak se s jeho pomocí žena proměňuje a vyvíjí,“ říká designér Louis Vuitton Nicolas Ghesquière.
„Měla jsem tu čest již s Bruce Weberem pracovat, takže jsme se již znali a o to to bylo nyní lepší. Nicolase již považuji za dobrého přítele. Kampaň se fotila v Miami a vše bylo hodně uvolněné. Bruce i Nicolas jsou oba hodně položení do své práce. Když mám na sobě něco od značky Louis Vuitton, tak mi to dává sebevědomí a sílu. Nicolas ví, jak se žena chce cítit, a umí jí v tom pomoci,“ dodává herečka a zpěvačka Selena Gomez.
Foto: Louis Vuitton