Značka LOUIS VUITTON se inspirovala kolekcí zima 2015 a vytvořila digitální instalaci včetně animací, video performancí a světelných efektů. V centrálním skleněném traktu obchodního domu LE BON MARCHÉ se na pozadí této show představí veřejnosti aktuální kolekce, ikonické modely značky LOUIS VUITTON i kousky z jejích archivů.
Nicolas GHESQUIÈRE vybral modely do kolekce New Classics – pro každou z mnoha tváří ženy LOUIS VUITTON. Okamžitě poté, co Nicolas GHESQUIÈRE začal působit u značky LOUIS VUITTON, se návrhář ponořil hluboko do archivů, kde čerpal inspiraci z bohatého odkazu značky pro navrhování ‚novodobé klasiky‘ New Classics – legend interpretovaných v moderním duchu.
„VUITTON, to je neustálé kyvadlo mezi minulostí a vysněnou budoucností,“ řekl Nicolas GHESQUIÈRE. Mimořádné a inovativně pojaté výtvory probouzejí historii značky a budují na jejích emblematických prvcích. A modely se tak ihned stávají ikonami LOUIS VUITTON. „Kufr již dávno neslouží jen jako věc nutná k cestování; je to otázka proporcí. Petite Malle má velikost ideální pro moderní dobu. Chtěl jsem navázat na historický příběh tohoto modelu a posunout ho do 21. století,“ vysvětluje Nicolas GHESQUIÈRE.
Nicolas v kolekci představuje například kabelku DORA. Tato kabelka je inspirována modelem MARCEAU, průkopnickou cestovní taškou, na níž byla použita poprvé kůže Nomade a která založila tradici elegantních dámských kabelek klasických tvarů. MARCEAU oslavila comeback na přehlídková mola v rámci posledních přehlídek značky LOUIS VUITTON – ale tentokrát již pod názvem DORA. Jméno odkazuje na inspirativní ženu, DORU MAAR, která byla múzou PICASSA a jednou ze slavných majitelek modelu MARCEAU.
Značka LOUIS VUITTON vytvořila kolekci New Classics v limitované edici barev a exkluzivně pro obchodní dům LE BON MARCHÉ Rive Gauche. Tak snad se jednou dočkáme exkluzivní kolekce striktně jen pro úžasný několikapatrový butik v Pařížské ulici.
Foto: Archiv firem