Obroučky jsou zaoblené, v retro stylu a neutrálních barvách gradujících od béžové a šedohnědé po teplou medovou želvovinu. Tato barevná paleta zároveň odkazuje na barevný kodex značky LOUIS VUITTON. Objevují se také barevné akcenty v trendy sezonních barvách – pivoňkové růžové, tyrkysové nebo „kleinovské“ modré.
Obroučky také zdobí sportovní detaily inspirované kvítkem Monogram, který je symbolem značky. Jejich provedení v tenké vrstvě acetátu vyžaduje mimořádné technické know-how, které najdete jen u vysoce specializovaných optických firem. A nyní také u značky LOUIS VUITTON.
Dalšími designovými prvky jsou malé cvočky a dokonale propracované stěžejky, které odkazují na tradici značky ve výrobě kufrů a cestovních zavazadel, kovové koncovky s motivem Monogram a tonální rytina loga značky na skle. Značka LOUIS VUITTON se diskrétním zlatým písmem objevuje na stranicích.
Ostré slunce nabírá na síle a zůstat i v horkých dnech styloví je důkaz úspěšnosti a vkusu.
Foto: JUERGEN TELLER