Opravdová Newyorčanka a stylová ikona Lady Gaga, známá svojí nekompromisní ženskostí a originalitou, v krátkém filmu popisuje celoživotní vášeň pro značku Tiffany a její vlastní kreativní cestu k sebevyjádření.
V kampani Legendary Style se objevují krásné a sebevědomé ženy, vybrané pro svoji inteligenci, styl a jedinečnou osobnost. Mohou to být herečky, umělkyně, modelky i zpěvačky, každá je opravdový originál a tvoří si vlastní pravidla. Tyto ideály Lady Gaga dokonale ztělesňuje.
“V New Yorku se narodíte a víte, že Tiffany je nejlepší a že to je místo, kde se sny stávají skutečností. Je to ikonická značka, která neustále posouvá hranice,” říká Lady Gaga. “Pro mě Tiffany reprezentuje nadčasové americké šperky.”
Nová kolekce City HardWear v sobě nese sílu a energii moderní ženy a duši města New York. Výrazné, architektonicky čisté šperky jsou inspirovány unisexovým náramkem z roku 1971 z Tiffanyho archívů. V kolekci budou náušnice, prsteny a náhrdelníky z 18kt zlata a ze stříbra.
“Již více než 180 let si nejstylovější ženy světa vybírají šperky Tiffany & Co., aby vyjádřily svoji silnou osobnost,” říká Caroline Naggiar, chief brand officer Tiffany & Co. “Nová kampaň oslavuje bohaté dědictví značky i moderní Tiffanyho styl. Lady Gaga a její originalita, kreativita a odvaha, skvěle vyjadřují podstatu této kolece.”
Kampaň vznikla ve spolupráci s legendární Grace Coddington a natočil ji David Sims. Minutový film bude uveden během Super Bowlua také na Tiffany.com. Kolekce Tiffany City HardWear dorazí do obchodů 28. dubna, a exkluzivní předobjednávky začnou 5. února.
Ačkoliv značka Tiffany vytváří slavnou trofej Vince Lombardi Trophy pro vítěze Super Bowlu již 50 let, bude to letos poprvé, kdy se značka objeví v rámci reklamy během Super Bowlu.
Foto: Archiv firem; Youtube.com