Posted in Nezařazené

Která žena by si nepřála najít pod stromečkem krabičku s ikonickou barvou?!

Která žena by si nepřála najít pod stromečkem krabičku s ikonickou barvou?! Zveřejněno 9. 11. 2015

Název kampaně —Joy Comes Out of the Blue— je slovní hříčka, která odkazuje na slavný Blue Box a také na spontánní a nečekané okamžiky, které v životě přinášejí radost. Slavný módní fotograf Mario Sorrenti zachytil autentické emoce na modelkách a modelech, kteří se na černobílých fotografiích objevují se svými dětmi, sourozenci nebo skutečný manželský pár.

tf 1

„Radost nepochází pouze z naší modré krabičky, ale také z hlubokých citů, které lidé sdílejí,” říká Caroline Naggiar, marketingová ředitelka Tiffany & Co. „Často zdůrazňujeme luxus a styl značky Tiffany, ale máme také úžasnou čest být součástí nezapomenutelných životních okamžiků. Dárky od Tiffanyho jsou nejen s nadšením přijímány, ale také darovány, protože přinášejí radost na celý život.”

TF3

V kampani se objevují známé tváře slavného manželského páru modelky Anji Rubik a modela Sashi Knezevice, supermodel Brad Kroenig a jeho synové Hudson a Jameson poprvé ve společné kampani, a sourozenci – modelové Elijah, Kieran a Braden Crotherovi, v jejichž tvářích je dokonale vidět napjaté očekávání a radostné nadšení z Vánoc.

tf2

Kampaň vznikla ve spolupráci s mediální agenturou Ogilvy & Mather v New Yorku, o styling se postaral Edward Enninful, a režisér Michael Haussman k ní natočil i krátký film zachycující radost z darování toho nejlepšího a kouzelnou vánoční atmosféru New Yorku.

Foto: Archiv firem