Posted in Nezařazené

Klasika v novém hávu: Jeremy Scott pro Longchamp

Klasika v novém hávu: Jeremy Scott pro Longchamp Zveřejněno 4. 10. 2017

Kabelka s dominantním grafickým prvkem v podobě Marilyn Monroe a slova TV, kterou obchody Longchamp právě nabízejí, doprovází nápis “As Seen on TV”. Ten svádí k zamyšlení, zda by se božská MM stala hollywoodskou hvězdou první velikosti bez existence televize? Sběratelskou edici navrhl Jeremy Scott. Zaměřil se v ní na spojení sloganu “Viděna v televizi” a portrétu jedinečné ikony glamouru 50. let. Kolekce vyzdvihuje jasné atributy pop artu, tedy období, k němuž se designér často a rád vrací. 

Při příležitosti kolekce pro jaro/léto 2018 a také na počest 20. výročí vlastní značky Jeremy Scott na světlo světa znovu vzkřísil  jeden ze svých nezapomenutelných vzhledů. Jako nový motiv pro blížící se sezónu si Jeremy vybral své ikonické tričko z kampaně z roku 1999. Modelu dominoval velký nápis v graffiti vzhledu “Viva Avant Garde”. Na výroční přehlídce návrháře Jeremy Scotta ho na mole předvedla supermodelka Jourdan Dunn. Kabelka Longchamp se stejným nápisem Viva Avant Garde bude prodávána nejprve v Colette od konce září a pak ve všech obchodech Longchamp od prosince 2017.

Těšíte se? My rozhodně ano!