Posted in Gourmet

Každé vinařství nyní může mít e-shop zdarma

Každé vinařství nyní může mít e-shop zdarma Zveřejněno 19. 5. 2020

Tuzemští vinaři mají příležitost založit si e-shop zdarma. Díky snadnému a rychlému vytvoření e-shopu mohou svá vína začít prodávat do 24 hodin. Zvláště pro menší vinařství může nový prodejní kanál znamenat výraznou ekonomickou pomoc v době výpadku jiných prodejních kanálů způsobeném vládními omezeními. S on-line prodejem vín pomůže vinařům projekt MojeLahve.cz.

Projekt MojeLahve.cz nyní nabízí všem výrobcům vína, kteří si doposud nezřídili vlastní e-shop, jeho vytvoření zdarma. Díky e-shopovému systému Lahvotéka si může každé vinařství otevřít svůj e-shop okamžitě, bez speciálních znalostí a s nulovými vstupními náklady. Právě to zefektivní vinařům vyřizování objednávek a zákazníkům usnadní cestu k jejich vínům. V současné době tuto pomoc využívá již 82 vinařství.

„Zejména mezi menšími vinařstvími je spousta takových, která svá vína zatím vůbec nenabízejí on-line. Internetový prodej však v době, kdy jsou zakázané ochutnávkové akce a návštěvy sklepů, může dobře kompenzovat ekonomické ztráty. Vinař u nás získá hotový e-shop, do kterého si pouze vloží informace o svých vínech, a může okamžitě začít prodávat. Zabalit a poslat lahve už zvládne každý”, upřesňuje zakladatel projektu MojeLahve.cz Tomáš Šrom.

Projekt MojeLahve.cz podporuje tuzemské vinaře již devět let. Prostřednictvím více než 30 000 hodnocení vín od převážně amatérských vínomilců dává vědět o skvělých vínech a oblibu vína rozvíjí i publikováním originálních článků. Další z konkrétních forem podpory je pomoc s on-line prodejem vín.

O MojeLahve.cz

Největší on-line databáze hodnocení českých a moravských vín, která je od roku 2011 tvořena komunitou amatérských vínomilců ‒ hodnotitelů. Hodnotitelé inspirují svými hodnoceními ostatní k ochutnání zajímavých vín a tím pomáhají podporovat naše tuzemské vinaře. K inspiraci slouží i přes 1000 článků s vinařskou tématikou. Součástí portálu MojeLahve.cz je unikátní prodejní služba Lahvotéka, kde si vinaři sami prodávají svá vína přímo koncovým zákazníkům za férové ceny. Zákazníci se tak často dostanou i k vínům, která není možné jinde na internetu zakoupit.