Posted in Chanel Móda

Jakou hodnotu má Chanel?

Jakou hodnotu má Chanel? Zveřejněno 27. 6. 2018

Cíle designových labelů, stejně jako jejich aktuální obraty, známe docela dobře. Gucci každý půlrok vydělává průměrně o 50% více a snaží se přiblížit hranici 10 miliard dolarů. Prodej kolekcí Balenciaga dosáhl okolo 100% navýšení. Nejúspěšnějším labelem je Dior. Nejspolehlivějším výdělkem Lous Vuitton. LVMH a Kering jsou však veřejné společnosti. Jakou pozici má privátní Chanel, který na rozdíl od zmiňovaných gigantů nemusí uveřejňovat své údaje?

Francouzský módní dům se odhalil po více než sto letech a zcela poprvé ve své historii sdělil svůj roční obrat. V roce 2017 dosáhl částky 9, 62 miliard dolarů, což je o 11% více než předchozí rok. Majitelé Chanelu, bratři Alan a Gérard Wertheimer, se rozhodli dát najevo, jak to s labelem vlastně je, aby se vyhnulo různým spekulacím. Chanel loni také investoval 1.46 miliard dolarů do marketingu, což je o 15% více než předchozí rok.