Posted in Burberry Móda

Jak vypadá nové logo Burberry?

Jak vypadá nové logo Burberry? Zveřejněno 3. 8. 2018

Ambiciózní kreativní ředitelé, kteří posouvají zavedené labely blíže k mladistvému streetwearovému publiku, mění nejen strategie značek, ale i jejich loga. Jak pozměnil Burberry Riccardo Tisci?

Klasický patkový font s rokem založení a komplexní kresbou koně se změnil v jednoduchý nápis odkazující na Londýn jako místo založení. Písmo je bezesporu aktuálnější a svěžejší, ale paradoxně bylo inspirováno tím, které našel v archivu – jeho podoba spadá až do roku 1908.

Kromě loga přináší Riccardo Tisci i nový monogram. Obojí vzniklo ve spolupráci s Peterem Savillem, který měl na starosti i redesign loga Calvin Klein s Rafem Simonsem. Uběhlo téměř dvacet let od poslední změny identity Burberry takovýmto způsobem. Loni změnil logo Balenciaga kreativní ředitel Demna Gvasalia, zatímco Jonathan Saunders pozměnil vizuál Diane von Furstenberg. Hedi Slimane se pak v roce 2012 postaral asi o největší změnu – u francouzského módního domu Saint Laurent.