Posted in Balenciaga Móda

Gucci nejúspěšnější značkou? Ve skutečnosti je to Balenciaga

Gucci nejúspěšnější značkou? Ve skutečnosti je to Balenciaga Zveřejněno 25. 5. 2018

Obrovský nárůst v prodeji Gucci, který je okolo 50% každý půlrok minimálně poslední dvě sezony, je informace, která trvale zahlcuje tisk, obdivuhodně fascinuje a s kolekcemi Alessandra Michela se tomu ani nedivíme. Gucci však není nejúspěšnější značkou společnosti Kering. Největšího prodeje dosahuje Balenciaga. Kdo za to může?

Skutečností stále zůstává, že, co se prodeje i vyhledávání týče, rok 2017 patřil Gucci. CEO Balenciagy, Cedric Charbit, však na konferenci Financial Times v italských Benátkách informoval o skutečnosti, že Balenciaga je nejrychleji rostoucí značkou v Keringu.

A kdo za úspěchem stojí? Kromě trendy streetwearových designů, jejichž autorem je Demna Gvasalia, jsou to i tolik omílaní milleniálové, respektive jejich rodiče. “Vždy, když jdu někam na večeři, tak mi nějaký otec řekne, ať přestaneme vyrábět nové boty, protože neustále utrácí za Balenciagu,” sdělil Charbit na konferenci. Milleniálové údajně tvoří třetinu nakupujících u luxusních značek a u Balenciagy dosahují celých 60%. Vzrostl i nákup mužů, kteří dříve tak silnou nákupní silou nebyli. Balenciaga zaznamenala více než 100% nárůst prodeje v různých kategoriích, které zahrnují kabelky, oblečení nebo boty.