Posted in Christian Dior Móda

Gucci nebo Balenciaga? Ve skutečnosti nejvíce vydělává Dior

Gucci nebo Balenciaga? Ve skutečnosti nejvíce vydělává Dior Zveřejněno 11. 6. 2018

V módním světě a zejména u opěvovaných influencerů jsou v záři reflektorů labely Gucci, Balenciaga, Off-White nebo Vetements. I přes rekordní klientelu však jeden label dosahuje výsledků, které jsou takříkajíc úplně jinde. Je to Christian Dior.

5x více než Gucci

Gucci sice neustále zaznamenává vyšší a vyšší prodej a v podstatě každý půlrok znamená něco okolo 50% navíc, i přes částku 10 miliard dolarů, kam italský label momentálně směřuje, jde však stále o pětkrát nižší výdělek než u francouzské ikony. Informaci přinesl časopis Forbes ve svém každoročním seznamu Global 2000. Dior je zkrátka největší luxusní značka na světě, jež dosáhla rekordních 49 miliard dolarů v roce 2017. Vliv na to ale měly další dva faktory – investoři a skutečnost, že společnost LVMH v loňském dubnu koupila couture a zbývající podíly značky za 13 miliard dolarů. Francouzský dům je tak kompletně pod kontrolou LVMH.

Kdo se ještě umístil?

Vskutku uspokojivý údaj se postaral o to, že Dior v žebříčku Forbes skončil na 150. místě. Z dalších módních značek se umístila Zara na 289. místě, Kering (pod nějž patří i Gucci, Balenciaga nebo Saint Laurent) je na 349. místě a Adidas na 457. pozici.

Dior Resort 2019

Gratulujeme Marii Grazii Chiuri, kreativní ředitelce Dioru, k úspěchu, jehož velkým podílem je feministická message, kterou návrhářka do každé kolekce dává a to s ohledem na historii movementu a tradici značky. Přehlídku kolekce Resort 2019 otevřely jezdkyně escaramuza rovnou s ženským rodeem, s nímž přiletěly rovnou z Mexika. Podívejte se na modely z kolekce Resort 2019 v naší galerii.

Foto: Yiannis Vlamos/Indigital.tv