Tuto novou identitu chce přenést rovněž do prostoru, kde si zákazníci kolekce značky Gucci kupují. Prvním redesignovaným butikem je vlajková loď Gucci na Via Montenapoleone v Miláně. Do prostoru Michele vnesl trochu industriálních elementů, romantiku, růžový samet nebo pistáciové hedvábné křeslo stojící na vintage orientálních zdobných kobercích.
„Dnes žijeme ve světě plného kontrastů a to je to, co život dělá zajímavější,“ říká Alessandro Michele.
Staronový butik byl slavnostně otevřen minulý pátek jako předvoj módního týdne v Miláně, který startuje právě dnes. Při vstupu do butiku vás přivítá nová kolekce kabelek Dionysus všech barev i velikostí. Nechybí ani prostor pro téma cestování, na které jsme zvyklí od dalšího módního domu Louis Vuitton. Šperky si můžete vybrat podobně, jak jste tomu zvyklí v klenotnictví. Tato sekce vás přivítá s otevřenou náručí připomínající pokoj s vitrínami, pohodlnými křesly, bohatě zdobeným kobercem a luxusním stolem, na kterém bude radost vybrat ten správný kousek, který vám zůstane na celý život.
„Nový design butiku je jednou z cest, jak komunikovat novou identitu značky Gucci a není ani náhoda, že se tak děje právě ve chvíli, kdy startuje módní týden,“ dodává president společnosti Marco Bizzarri.
Tak uvidíme, zda i butik Gucci na Pařížské ulici získá časem nový vzhled, který nás rozhodně nadchl.
Foto: Archiv firem