Posted in Gucci Móda

Gotická Resort kolekce Gucci s hořícími plameny

Gotická Resort kolekce Gucci s hořícími plameny Zveřejněno 1. 6. 2018

Noční show, hřbitovní atmosféra, gotika a plameny ohně. Tak vypadala Resort show, kterou předvedl italský label Gucci v malém francouzském městě.

Nebyl by to Alessandro Michele, aby pro přehlídku nevymyslel něco, řekněme, bizarního. Spousta labelů vytváří opulentní shows, Chanel například pro svou Cruise kolekci postavil k molu dominantní loď. Alessandrovy náklady budou asi trochu více při zemi, což oceňujeme, kreativitě to však neubírá. Naopak!

Noční pohřebiště

Čas byl stanoven na 21:30. To ovšem mělo svůj důvod. Noční atmosféra byla doslova nutná pro creepy přehlídku na lehce děsivém místě, římském pohřebišti v Alyscamps ve městě Arles. Molo bylo jednoduše a vskutku působivě rozděleno žhnoucími plameny ohně a idea posmrtného života z prostředí jen čišela. Návrhář byl prostě fascinován smrtí a celý koncept z toho vycházel. V realitě to mimo jiné znamenalo spojení romantického goth trendu, který málokdo zvládne s grácií, díky vizi Alessandra Michela však pro něj začínáme mít náklonnost i my.

Gothic i classic Gucci

Viktoriánský look doplněný křížem připomínal ducha ženy, což byl zřejmě záměrný dojem vzhledem k místu konání. Nechyběly ani další scary looky, nicméně pořád se jednalo o Resort kolekci, a tak se objevilo velké množství nositelných outfitů, které zcela jistě sklidí komerční úspěch a millenniálové po nich okamžitě zatouží. Pastelové barvy jsou pro Resort oblíbené a na místě působily na jedné z modelek kontrastně, skoro jako děsivá panenka v hororových snímcích, sladké kudrny ve vlasech to jen dokazovaly. Další outfity zase připomínaly vdovu přicházející na pohřeb, což zase podporovala kytice v ruce a kříže, které ve špercích jasně dominovaly. Oversize sluneční brýle, jejichž obroučky měly jednu polovinu černou a druhou bílou, vypadaly jako symbol jin a jang nebo života a smrti.

Super mix by Alessandro

Alessandro se nebál bohatého zdobení, kombinování vzorů a opět se objevila oblíbená 60. a 70. léta. Trendy kostka, květiny, osmdesátkové zvířecí printy a vzory, jež připomínaly klaunské kalhoty, ani to v kolekci nechybělo. Připočtěte nezbytný monogram a pro label typické extravagantní brýle, a jsme doma. Mix barev, vzorů, materiálů, flitrů a křížů připomínal, právě kvůli poslednímu jmenovanému, tvorbu Dolce & Gabbana, ovšem s tím rozdílem, že zdánlivě nesourodý mix do sebe vždy pasoval. Jinými slovy, je až neuvěřitelné, jak perfektně takový cirkus v jednom modelu fungoval. Navíc naprosto přirozeně, bez nucené snahy zaujmout mladé influencery. A možná právě proto se labelu tak daří.