Iniciativa #maklelovenotwalls se prostřednictvím fotografií a řady globálních akcí snaží nabourávat hranice lidského smýšlení, včetně reálných zdí, které lidi rozdělují, a dává všem možnost spojit síly ve jménu harmonie a lásky. Tato snaha přichází v historicky zásadním okamžiku, kdy je, jak se zdá, na vzestupu nenávist, omezenost a strach.
Diesel chce tyto zdi zbořit a ukazuje nám, že lze věřit v jasnější a vzrušující zítřky.
„My v Dieselu se silně stavíme proti nenávisti a víc než kdykoli před tím chceme, aby o tom svět věděl,“ vysvětluje umělecký ředitel značky Diesel Nicola Formichetti. „Láska a soudržnost jsou určující při vytváření společnosti, v níž chce žít každý z nás, a budoucnosti, kterou si každý z nás zaslouží.“
Kultovní americký umělec a fotograf David LaChapelle, který svoji tvorbu zasvětil rozmanitosti a právům jednotlivců, pomáhá Formichettimu prolomit bariéry, a to doslova, prostřednictvím své nové komunikační platformy. Zakladatel značky Renzo Rosso společně s s uměleckým ředitelem a modelkou Naomi Campbell své dobré úmysly představili v rámci koktejlové party během módního týdne v Londýně.





Foto: Diesel #maklelovenotwalls London Fashion Week Cocktail