Posted in Breitling

Butiky z Pařížské ulice se rozhodly pomáhat dětem

Butiky z Pařížské ulice se rozhodly pomáhat dětem Zveřejněno 12. 10. 2016

Dobročinný projekt Pařížská dětem, který iniciovala majitelka společnosti Carollinum a členka správní rady Nadačního fondu Bazaar Charity Tamara Kotvalová a zaštítila Barbara Nesvadbová, zakladatelka Nadačního fondu Bazaar Charity, spojil prodejce z pražské Pařížské ulice a blízkého okolí. Do projektu se zapojily butiky Beata Rajská, Bohème, Breitling, Carollinum, Corneliani, Dolce & Gabbana, Halada, John Richmond, La Gallery Novesta, Montblanc, Navarila/Martina Nevařilová, Obsession, Patek Philippe, Roberto Coin, Rolex a Tatiana by Taťána Kovaříková.

sim_0480_03_web

„Pařížská je známá jako ulice luxusu, chceme ale ukázat, že i lidé ze světa módy umějí pomoci a nejsou jim lhostejné osudy handicapovaných,“ řekla k projektu Barbara Nesvadbová, zakladatelka Nadačního fondu Bazaar Charity, který projekt Pařížská dětem pořádá.

Finanční prostředky získané v projektu Pařížská dětem od 10. 10. do 31. 12. 2016 budou bezezbytku použity na úhradu rehabilitací a cvičení důležitých pro vývoj dětí s komplikovanými postiženími, která vznikla jako důsledek úrazu, náročného porodu nebo onkologického onemocnění. Terapie, které je vhodné obvykle opakovat dvakrát až třikrát do roka, stojí v průměru 50 000 Kč.

unspecified

Luxus je v očích mnohým marnotratnost, ale pokud tato vlastnost pomůže handicapovaným dětem při léčeníu a dokonce je posune dál k lepším zítřkům, pak je to ctnost. Buďte na podzim marnotratní a přispějte dobré věci.