Posted in Nezařazené

Burberry je první módní značkou v Apple Music

Burberry je první módní značkou v Apple Music Zveřejněno 1. 10. 2015

Burberry kanál na Apple Music bude obsahovat jak videa z přehlídek, kde využívají živé hudby, akustické nahrávky z koncertů s názvem Burberry Acoustic, které značka začala od roku 2010 pořádat, ale i dílka muzikantů z nezávislé britské hudební sféry. Jako první se na Apple Music objeví video z londýnského Fashion Weeku“Jsem ze spolupráce nadšený. Je úžasné mít platformu, která umožní vzít to, co s Burberry děláme na svých přehlídkách a sdílet to se širším publikem,” řekl o projektu kreativní ředitel značky Christopher Bailey.

Spolupráce Apple a Burberry, jež se stala první značkou, která spustila hudební kanál, je pokračováním prolnutí světa módy a techniky, které letos začalo kolaborací Applu a Hermés. Apple Music se snaží odlišit od svých konkurentů na trhu hned několika způsoby, jedním z nich je například služba Connect, což je druh in-app sociální sítě umožňující mladým muzikantům skládat písničky a ihned je konzultovat s fanoušky. A spolupráce s módní značkou je podle nás dalším dobrým tahem.

Foto: Archiv firem