Posted in Nezařazené

Bulgari: Když šperky a slavní pomáhají

Bulgari: Když šperky a slavní pomáhají Zveřejněno 23. 11. 2016

Úspěšné partnerství mezi Bulgari a organizací Save the Children začalo v roce 2009, v roce 125. výročí Bulgari. Značka pocházející z Říma chtěla jako oslavu svého dlouholetého úspěchu začít s projektem slibujícím lepší budoucnost pro ty nejzranitelnější z nás, pro děti. A tak vzniklo silné spojenectví.

br857428_001_ful

Od té doby se díky prodejům šperků z kolekce Save the Children podařilo utržit 37 milionů eur, a pomoct tak jednomu milionu dětí ve 29 zemích světa na pěti různých kontinentech v oblastech, kde přírodní katastrofy, války nebo chudoba odpírají dětem právo na vzdělání a šťastnější budoucnost.

Modelky Helena Christensen a Lilly Wittgenstein
Modelky Helena Christensen a Lilly Wittgenstein

V kolekci Save the Children momentálně najdete prsten, náhrdelník a nově i náramek, které jsou inspirovány ikonickou kolekcí B.zero1 a nesou rozpoznatelné logo organizace Save the Children. Cena šperku ze stříbra zdobeného černou keramikou je 14 200 Kč a z této ceny bude věnováno 2 000 Kč organizaci Save the Children.

Herci Luke Evans a Juliette Binoche
Herci Luke Evans a Juliette Binoche

Uvedením nového náramku do již existující kolekce vyjadřuje firma Bulgari přání ještě více podpořit vzdělání, které je podle ní nejlepší investicí na cestě s cílem budovat prosperující, zdravou a spravedlivou společnost. Právě děti, které jsou zároveň nejvíce zranitelné, jsou budoucností, jíž je nutné se věnovat.

Herečky Meg Ryan a Naomi Watts
Herečky Meg Ryan a Naomi Watts

Žádná charita by se neobešla bez velkých a významných jmen. I do kampaně Bulgari nebylo těžké získat slavné tváře, které zvednutím ruky ozdobené prstenem a náramkem z kolekce Save the Children podporují dobrou a prospěšnou věc.

Více informací o značce Bulgari a kontakty naleznete ZDE!

Foto: Archiv firem