Posted in Nezařazené

#‎PrayForParis: Francouzské módní značky vyjadřují solidaritu

#‎PrayForParis: Francouzské módní značky vyjadřují solidaritu Zveřejněno 19. 11. 2015

Teroristické útoky, jež se odehrály 13. listopadu na pěti místech v Paříži, zvedly vlnu solidarity a sociální sítě doslova zaplavila červeno-modro-bílá trikolora, kterou lidé opatřili své profilové fotografie. Také francouzské módní domy a značky sídlící v Paříži ukázaly svůj jednotný postoj a vyjádřily soucit s Pařížany. Jak reagovaly jednotlivé módní osobnosti jsme vás informovali včera, ale jak se k situaci postavily módní značky jako takové?

12232750_1066263223405045_915085046877815348_o

Modlitby za Paříž
Své profilové fotografie si některé brandy, jako třeba kosmetický Lancôme, změnily na prostý černý čtvereček vyjadřující smutek, další, jako Berluti nebo Longchamp své logo na podporu Paříže opatřily černým proužkem v levém rohu. Jiné vysílají prostřednictvím sociálních sítí do světa mírové zprávy. Jednou z takových je módní dům Louis Vuitton, jež je součástí konglomerátu LVHM. Ten na svůj facebookový profil umístil slovo “LÁSKA” vytvořeným za pomoci vlastních písmen “L” a “V”, písmeno “O” je pak motivem míru uprostřed s Eiffelovkou a písmeno “E” vyjadřuje červené srdce. Společnost Hermés zase sdílela obrázek v červeno-modro-bílé opatřený slovy “Liberté, égalité, fraternité” tedy “Svoboda, rovnost, bratrství”.

12243451_916157311755540_7395422087822367843_n-1

Nejsou to ale jen francouzské značky, jež vyjadřují smutek nad nedávnými událostmi. Kreativní ředitel domu Chanel a Fendi, Karl Lagerfel na svém profilu zobrazil vlastní karikaturu opatřenou trikolorou a návrhářka Stella McCartney napsala “Tak tragické…Moje srdce bije pro všechny v Paříži.” A svůj status opatřila obrázkem a hastagem #‎PrayForParis‬ jež v posledních dnech sdílel téměř celý svět.

mala

Foto: Facebook.com